Uvjeti poslovanja

Namještaj Mima d.o.o.

Sjedište: Namještaj Mima d.o.o., Valica 3, Pula 
Reg: Društvo upisano kod Trgovačkog suda u Rijeci pod MBS 040003729.
OIB: 24769473247
MB: 03797945
NKD: 4759
Porezni broj: 3797945
Temeljni kapital: 6.661.500,00 kn uplaćen u cijelosti.
Direktorica: Marina Marjanović
Poslovna banka: Erste & Steiermärkische Bank dd
Poslovni račun (IBAN):  HR4324020061100518380
Tel. (052) 385 700
Fax. (052) 385 704
E-mail: info@namjestaj-mima.hr

Mogućnosti plaćanja

Plaćanje kreditnim karticama:

American Express MasterCard Maestro Visa Diners

Izjava o sigurnosti

T-Com Pay Way primjenjuje najmodernije standarde u zaštiti podataka - Secure Socket Layer (SSL) protokol sa 128-bitnom enkripcijom podataka i MD5 algoritam. ISO 8583 protokol osigurava da se razmjena podataka između T-Com sustava i autorizacijskih centara kartičnih kuća obavlja u privatnoj mreži, koja je od neautoriziranog pristupa zaštićena dvostrukim slojem "vatrozida" (firewalla).

American Express - Jamstvo sigurne online kupnje MasterCard SecureCode Verified by Visa

3DSecure upute za sigurnu internetsku kupovinu

Izjava o privatnosti

Namještaj Mima d.o.o. se obavezuje pružati zaštitu osobnim podacima kupaca, na način da prikuplja samo nužne, osnovne podatke o kupcima/korisnicima koji su nužni za ispunjenje naših obveza; informira kupce o načinu korištenja prikupljenih podataka, redovito daje kupcima mogućnost izbora o upotrebi njihovih podataka, uključujući mogućnost odluke žele li ili ne da se njihovo ime ukloni s lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi se podaci o korisnicima strogo čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi djelatnici Namještaj Mima d.o.o. i poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti.

Uvjeti dostave i isporuke

Dostava i montaža

  • Ukoliko se radi o kupnji kod koje vam nismo u mogućnosti izravno ponuditi usluge dostave i montaže, biti ćemo vam na raspolaganju za svu potrebnu pomoć.
  • Dostava nije uključena u cijenu proizvoda. Usluge dostave ugovaraju se sa prodajnim osobljem prilikom zaključivanja kupnje i vrijede u skladu s uvjetima prodaje u Namještaj Mima d.o.o.. Ugovorena cijena dostave podrazumijeva dostavu do kućnog broja.
  • Dostava za određene proizvode može biti besplatna ako je u tijeku posebna ponuda koja uključuje besplatnu dostavu što će biti posebno naznačneno. 
  • Dostava i montaža za ugradbene ormare i klizne stijene, uključene su u cijenu za gradove Pulu, Poreč (područje grada), Umag, Mali Lošinj, Rijeku, Zadar, i Šibenik (u smjeru Zadar) i Koprivnice.
  • Montaža nije uključena u cijenu proizvoda. 
  • Za određeni namještaj montaža neće biti potrebna jer se pojedini artikli isporučuju montirani.
  • Za određen namještaj neće vam biti potrebne usluge montera jer je proces montiranja vrlo jednostavan, sastoji se od nekoliko koraka za koje postoje jasna uputstva.
  • Za montažu namještaja kod kojeg je preporučljivo unajmiti stručnjaka (kao što je slučaj kod spavaćih soba i kuhinja), rado ćemo vam pomoći i preporučiti neke od naših vanjskih suradnika za montažu.

Isporuka

Nastojati ćemo uvijek Vašu narudžbu isporučiti u najkraćem mogućem roku.
Ovisno o tome što ste kupili, ovisi i vrijeme isporuke:

  • komadni namještaj na zalihi spreman je za isporuku odmah,
  • kuhinje po mjeri, garniture po narudžbi i ostale personalizirane narudžbe imaju generalne rokove isporuke do 30 dana, ukoliko naši djelatnici ne naglase drugačije.

Uvjeti povrata i reklamacije

Prema članku 10. Zakona o zaštiti potrošača, NN 41/2014 ističemo:

Obavijest kupcima

Obavještavamo cijenjene kupce da pohvale i prigovore u pisanom obliku mogu dostaviti na sljedeće načine:

  • direktnom predajom u prodajnom prostoru poslovnice Namještaja Mime d.o.o.
  • poštom na adresu:
    Namještaj Mima d.o.o.
    Valica 3
    52100 Pula
  • putem elektroničke pošte na adresu info@namjestaj-mima.hr
  • putem telefaxa na broj 052 / 385 - 720

Pisani prigovori trebaju sadržavati sljedeće podatke:

  • ime, prezime i adresu kupca
  • datum podnošenja prigovora
  • opis - sadržaj prigovora sa što detaljnijim informacijama
  • fotokopiju računa kao dokaz o kupnji

Na pisani prigovor odgovoriti ćemo u roku od 15 dana od dana zaprimanja istog. Svi prigovori podneseni na bilo koji od gore navedenih načina upisuju se u "KNJIGU PRIGOVORA", u sjedištu poduzeća.

Opći uvjeti poslovanja

Za sve isporuke robe, proizvoda i pratećih usluga vrijede ovi Opći uvjeti, ako nije drugačije pismeno utanačeno.
Cijene robe i proizvoda su utvrđene u cjeniku koji je važeći na dan isporuke. Cijene koje su naznačene prilikom ugovora
su važeće  prema akutalnom cjeniku na dan ugovaranja,  osim ako nije drugačije pismeno utanačeno. Cijene se
smatraju fco skladište prodavača (uvozna roba je ocarinjena) i ne sadrže troškove posebnog pakiranja niti troškove
prijevoza od skladišta prodavatelja do kupca. Porez na dodanu vrijednost zaračunava
se u skladu sa zakonom. U ugovoru o prodaji, koji izdaje prodavatelj, se obavezno iskazuju svi troškovi.

1. Ponude

Ponude su određene ovim Uvjetima prodaje. Drugačiji uvjeti prodaje nisu prihvatljivi, osim ako nisu pismeno dani od strane
prodavatelja. Ponuda ne obvezuje kupca na kupnju kao ni prodavatelja na prodaju. Prodavatelj nije obvezan na osnovi ponude izvršiti
rezervaciju ponuđene robe, osim u slučaju danog roka za prihvaćanje opcije ponude, tj . uplate avansa. Važenje ponude je
naznačeno u svakoj ponudi. Ukoliko nije, važenje ponude iznosi najviše 8 dana od dana njezinog izdavanja. Sve tehničke naznake
proizvoda su bez obveze, jer se tehničke promjene smatraju uobičajenim. Ako narudžba kupca sadrži neke uvjete koji nisu jednaki
ovim Općim uvjetima prodaje, prodavatelj će ispostaviti pismenu ponudu sa svojim uvjetima prodaje i ona će se smatrati važećom.

2. Narudžbe

Narudžba kupca se smatra prihvaćenom kada prodavač pismeno potvrdi narudžbu kupca s oznakom robe, količinom, cijenama, troškovima i rokovima isporuke te kada kupac uplati avans  a sve prema ugovoru o prodaji. Kupac se obvezuje svoje neslaganje s potvrdom narudžbe dostaviti pismeno najkasnije u roku dva dana, u protivnom prodavač smatra da je kupac istu prihvatio i može krenuti u realizaciju narudžbe.

Odustajanje od narudžbe može izvršiti kupac na osnovi pismenog zahtjeva ali samo uz privolu prodavača, ukoliko on već robu nije isporučio kupcu. Prodavač zadržava pravo zaračunavanja stvarnih troškova proizašlih zbog kupčeva odustajanja od narudžbe. Posebne izrade po narudžbi kupca se ne mogu otkazati, npr. kuhinje, ormari na mjeru i drugi proizvodi van standardne proizvodnje a koje prodavatelj redovno ne drži na zalihi. Promjena narudžbe kupca mora biti u pisanom obliku i prihvaća se pismeno od strane prodavača. Promjenu narudžbe prodavač će prihvatiti bez posljedica za kupca kada je to moguće i kada ga takva promjena ne dovodi u nepovoljniji položaj.

3. Pakiranje robe

Prodavatelj isporučuje svu robu u originalnom pakiranju proizvođača odnosno u standardnom pakiranju. Posebno pakiranje zbog
otežanog transporta ili na zahtjev kupca se posebno naplaćuje, ukoliko isto prodavatelju stvara dodatni trošak.

4. Prijevoz robe

Cijene prodavatelja smatraju se fco skladište prodavatelja. Prodavatelj ima skladišta u:
- Žaborička bb, Šibenik
- Žegoti 5d, Kastav, Rijeka
- Jadranska cesta 78, Zadar
- Valica BB, Pula
- Dražica 18a, Mali Lošinj (u sklopu salona Namještaj Mima)
- Radna zona Kukci bb, Poreč (u sklopu salona Namještaj Mima)
- Antuna Mihanovića 9, Karlovac
- Radnička cesta 10, Koprivnica (u sklopu trgovačkog centra Pevec)
- Ungarija bb, Umag (u sklopu salona Namještaj Mima)

Kupcu će se roba isporučiti iz najbližeg skladišta, a prijevoz od tog skladišta do odredišta koje odredi kupac ide na
teret kupca. Ako je roba kupljena u salonu onda i isporuka ide iz salona prodavatelja.

5. Isporuka robe

Rizik vezan uz kupljenu robu nakon izlaska robe iz skladišta prodavatelja prelazi na kupca.
U slučaju dostave robe kupcu od strane vanjskog prijevoznika možebitna oštećenja ili gubitci se
prijavljuju od strane kupca dotičnom prijevozniku. Prodavatelj ne odgovara za neisporuku robe zbog više sile

6. Garancija i rezervni dijelovi

Prodavatelj prenosi orginalne garantne uvjete proizvođača na kupca. Za svu robu za koju ne
postoji garancija proizvođača, prodavatelj daje svoju garanciju s rokom od 1 godine. Prodavatelj
se obvezuje osigurati rezervne dijelove za prodane proizvode tokom njihova životnog vijeka.

7. Ležarina

Ukoliko kupac ne preuzme robu u roku 15 dana od evidentirane usmene
(osobno ili telefonom) i/ili pismene obavijesti o
prispjeću robe, prodavatelj zadržava pravo da naplati ležarinu kupcu
po tarifi od 5% mjesečno.
Prodavatelj ne odgovara za nepreuzetu robu.

8. Plaćanje

Uvjeti plaćanja se određuju u sklopljenom ugovoru. Ukoliko nije drugačije pismeno
utanačeno vrijede ovi uvjeti plaćanja:
a) za plaćanje gotovinom kupac ostvaruje popust od 10 % na važeći cjenik,
gotovinski popust se ne daje na već snižene proizvode
b) za sva ostala plaćanja vrijede cijene iz cjenika bez popusta, ukoliko nije riječ o akcijama kreditnih kuća
banaka ili Namještaja Mime, a koje će biti pismeno utanačene i vidljivo istaknute.
Plaćanje kupac vrši prije isporuke robe. Za narudžbe se uplaćuje 30% ugovorenog iznosa odmah, kod pismenog
sklapanja ugovora za pokretanje narudžbe, te ostatak kada roba dođe na skladište prodavatelja ali prije isporuke.
Ovako određeno plaćanje vrijedi ako nije drugačije pismeno utanačeno u ugovoru. Prodavatelj će kod zakašnjenja
plaćanja kupcu zaračunati zakonsku zateznu kamatu i obustaviti daljnju isporuku robe do podmirenja dugova
od strane kupca. Za isporuke duže od 30 dana prodavatelj će kupcu obračunati kamate na uplaćeni iznos duži
od 30 dana do isporuke, ukoliko nije drugačije ugovoreno, a sve po Zakonu o zaštiti potrošača.

Zadržavamo pravo promjene uvjeta prodaje i cijena bez prethodne obavijesti.

U Puli, 13.02.2017 godine.